Effektiv AI-lösning för kundinsikter
CSCopilot är en AI-drivna webbaserad applikation som är utformad för att effektivisera kundsuccésoperationer inom B2B SaaS. Genom att omvandla kundkonversationer till handlingsbara insikter, fångar och organiserar den dialog från möten och olika kundinteraktioner. Med flexibla fångstalternativ kan CSCopilot automatiskt delta i möten eller användare kan manuellt ladda upp mötestranskript för analys. Plattformen kategoriserar automatiskt kundförfrågningar, problem och möjligheter, vilket underlättar spårning och åtgärder.
Verktyget automatiserar repetitiva uppgifter före och efter samtal, vilket inkluderar omedelbar möteskontext och talpunkter samt automatiska sammanfattningar och åtgärdspunkter. CSCopilot analyserar även kundfeedback och risker för att driva produktbeslut, vilket ger omfattande insikter för att identifiera risker och möjligheter. Med stöd för naturliga samtal kan användare hämta specifika insikter och realtidsanalyser, vilket ytterligare förbättrar kundnöjdheten.